Şanlıurfa’da Milli Ağaçlandırma Günü nedeniyle düzenlenen etkinlikle on binlerce fidan toprakla buluştu.
Şanlıurfa’da 11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü kapsamında 60 bin zeytin fidanı toprakla buluşturuldu.
Karaköprü ilçesine bağlı Sancak Mahallesinde Şanlıurfa Orman Bölge Müdürlüğü tarafından organize edilen törene; Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Kasım Gülpınar, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Ali Naci Aldemir, Şanlıurfa İl Emniyet Müdürü Atilla Aksoy, Orman Bölge Müdürü İsmail Poyraz, ilçe belediye başkanları, kurum amirleri, öğrenciler, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü dolayısıyla düzenlenen fidan dikim törenine katılan Başkan Gülpınar, vatandaşlarla birlikte fidan dikti.
Başkan Gülpınar, törende yaptığı konuşmada, doğaya sahip çıkmanın önemine vurgu yaparak, ''Bugün burada toprağa fidan dikerken aslında geleceğe bir umut, insanlığa bir nefes dikiyoruz. Milli Ağaçlandırma Gününün ülke genelinde çevre bilincinin artırılmasına büyük katkı sağlıyor.” dedi.