"Doğaya vakıf ol" sloganıyla İstanbul'dan Bursa'ya pedal çeviriyorlar
Vakıflar Genel Müdürlüğü ve Çevre Kuruluşları Dayanışma Derneği (ÇEKUD) tarafından "Doğaya vakıf ol" sloganıyla İstanbul'dan Bursa'ya bisiklet turu gerçekleştiren 10 bisikletçi Yalova'ya ulaştı.
İstanbul'un Üsküdar ilçesinden yola çıkarak feribotla Yalova'ya geçen bisikletçiler, ildeki programlarının ardından Bursa'ya gitmek üzere pedal çevirdiler.
Programda gazetecilere konuşan ÇEKUD Genel Müdürü Süleyman Coşar, bisiklet turunun 6-12 Mayıs tarihleri arasında kutlanan Vakıflar Haftası'na ithafen yapıldığını aktardı.