Çevre Kuruluşları Dayanışma Derneğinin başlattığı “Kökü Bizde-Yeşil Vatan Hepimizin” ağaçlandırma kampanyasına, Güney Kore’den 120 bini aşkın fidan bağışı yapıldığı bildirildi. – AA
ÇEKUD – Çevre Kuruluşları Dayanışma Derneği
Köklerimiz Bu Topraklarda