İçeriğe atla
Orman

Kökü Bizde, Küllerimizden Doğuyoruz

Yanan Ormanlarımızı Yeniden Yeşertiyoruz!

Kaynağa git

 Orman yangınlarında kaybettiğimiz yeşil alanları hep birlikte yeniden canlandırıyoruz.
Kökü Bizde” diyerek, yanan ormanlarımızın küllerinden yeniden filizlenmesi için fidanlar dikiyor, doğaya umut ekiyoruz.

Orman Genel Müdürlüğü iş birliğiyle yürüttüğümüz bu anlamlı çalışmada sen de yer alabilir, geleceğe nefes olabilirsin.
Her bir fidan, toprağa atılan bir umut, yarınlara bırakılan yeşil bir izdir.

Fidan bağışında bulunmak için TIKLAYINIZ!

Kaynağa git

Yanan Ormanlarımızı Hep Birlikte Yeşerteceğiz!

Kökü Bizde, Küllerimizden Doğuyoruz

ÇEKUD – Çevre Kuruluşları Dayanışma Derneği

Köklerimiz Bu Topraklarda