Çevre Sohbetlerinin 2022 yılı ilk çevrimiçi programı “Güneş Enerji” konu başlığında olacak.
Konuşmacımız Yıldız Teknik Üniversitesi Elektrik Mühendisliği Bölümü öğretim üyesi Prof. Dr. Ahmet Faruk BAKAN bizlerle birlikte olacak.
https://youtu.be/YRMyNd0ZClAÇEKUD – Çevre Kuruluşları Dayanışma Derneği
Köklerimiz Bu Topraklarda